Susținem restaurantele locale
Participă la cel mai tare food fest din oraș!
Oaspeții te vizitează cu rezervare prin Restograf sau comandă mâncare prin tazz by eMAG.
Hai să fim cu toții mai aproape cu un pas de ceea ce ne place să numim normalitate!
prin Restograf
prin tazz by eMag
Cum funcționează
- Ești listat gratuit în site-urile Bucharest Restaurant Week, Restograf și tazz by eMAG
- Faci un meniu care include preparate la care aplici un discount special
- Preparatele pot fi servite în local, cu rezervare prin Restograf, sau livrate prin tazz by eMAGX....
- Clienții primesc cadou un voucher de 20 de lei la prima comandă prin tazz by eMag și intră automat într-un concurs cu premii speciale
De ce să participi
Bucharest Restaurant Week înseamnă mai mult decât mâncare bună, la prețuri excelente. Înseamnă un parteneriat menit să promoveze afacerile locale și să le reînsuflețească.
Atragi mai mulți clienți, prin ofertă
Crești volumul de vânzări
Te faci cunoscut pentru clienți noi
Îți fidelizezi clienții existenți
Dai o șansă în plus afacerii tale
Ești promovat gratuit
FAQs
Te poți înscrie pe toată durata evenimentului, însă cu cât o faci mai devreme, cu atât ai mai mult timp la dispoziție pentru a atrage mai muți clienți.
Nici unul! Ai înscriere gratuită, 0% comision din vânzări, 0% comision la rezervări prin Restograf și 0% comision delivery prin tazz by eMAG pentru meniurile incluse în BRW.
Da. Chiar dacă oferta de meniu este aceeași în toate localurile tale, fiecare trebuie înscris separat în BRW, așa încât rezervarea sau plasarea comenzii de livrare să fie făcută individual.
Da. Însă poți selecta orele la care dorești ca meniul să fie disponibil pentru clienți.
Vei primi un card pe care să-l oferi clienților care iau masa în localul tău sau pe care să-l atașezi în pachetul de mâncare, la livrare. Clienții îl vor putea folosi apoi pentru prima lor comandă prin tazz by eMAG.
Da. Ai acces la un kit de comunicare despre Bucharest Restaurant Week pe care îl poți folosi pe rețelele sociale – layout pentru postări și stories în Facebook și Instagram.
Îți punem la dispoziție stickere cu BRW pe care le poți lipi pe ușa localului sau în diverse zone din restaurant.
Înainte de lansare și pe toată durata Bucharest Restaurant Week, evenimentul va fi promovat pe site-ul Restograf, pe rețelele de socializare ale BRW, Restograf și tazz by eMAG, prin Newslettere, campanii Google și campanie de PR. Zilnic vor fi mai multe postări și stories prin care vom promova localurile participante.
Sunt câteva lucruri pe care le poți face pentru a atrage atenția asupra ofertei tale.
În primul rând, fă un meniu care să stârnească interesul (cu cât e mai generos, cu atât mai bine). Apoi, asigură-te că folosești imagini calitative, care să stârnească pofta clienților.
Important este ca, la rândul tău, să promovezi prin mijloace proprii participarea la Bucharest Restaurant Week. Îți punem la dispoziție bannere pe care le poți folosi pe website-ul tău, un layout special pe care să-l folosești în postările și poveștile tale de pe Facebook și Instagram (în care apare numele localului tău) și stickere pe care să le folosești în local.
O idee bună este să promovezi preparatele pe care le oferi în cadrul Bucharest Restaurant Week și prin newsletter-ul pe care îl trimiți bazei tale de date.
Ai și alte întrebări?